Suunnittelimme ja toteutimme Atrian rekrytointikampanjan uusien työnjohtajien ja trainee-koulutettavien hakemiseksi yhtiön tuotantoon. Tavoitteena oli tavoittaa parhaat hakijat ympäri Suomen sekä vahvistaa Atrian työnantajakuvaa Suomen johtavana ruokatalona. Lisäksi kampanjalla tehtiin näkyväksi Atrian strategiaa.
Syyskuun alussa käyntiin pyörähtäneen kampanjan tukijalaksi suunniteltiin landing page, johon koottiin taustatietoa ja atrialaisten näkemyksiä Atriasta työnantajana sekä selkeää informaatiota rekrytointiprosessista. Lisäksi trainee-kampanjasivulle kerättiin tietoa erityisesti trainee-paikan hakijoita varten.
Kampanja toi 55 prosenttia lisää liikennettä Atrian Työnantaja-sivuille ja, mikä tärkeintä, huomattavan määrän erittäin lupaavia hakemuksia.
Tutustu referenssiimme.