Lähtökohta
Yritysvastuuseen oleellisesti kuuluvat elementit nostetaan aika ajoin yhteiskunnallisen keskustelun ytimeen. Näiden elementtien tunnistaminen ja oikea-aikainen esiin tuominen kuuluu Atrian toimintatapoihin. Atria osallistuukin aktiivisesti yhteiskunnalliseen keskusteluun vastuullisesta ruoantuotannosta.
Palvelumme
Integroimme yhteiskunnallisesti merkittävät viestit sekä yritysvastuuseen oleellisesti sisältyvät arvot osaksi Atrian markkinointiviestintää.
Toteutus
Suunnittelimme ja toteutimme sisällöntuotantoa Atrian omiin ja ostettuihin medioihin ja koordinoimme toteutusta ja resursseja. Merkittävänä osana sisällöntuotantoa oli asiantuntija- ja tutkimuksellisen diskurssin mukauttaminen osaksi markkinointiviestinnän keinoja.
Lopputulos
Atria syvensi julkisessa keskustelussa esillä ollutta tietoutta antibioottiresistenssistä kotieläintuotannon näkökulmasta ja toi näkyviin Suomessa vallitsevan tuotannon puhtauden ja antibioottivapauden.
Tutustu: atria.fi/antibioottivapaa