Asiakas- ja sidosryhmälehti on aina asiakkaidensa mutta myös sen hetkisen yhteiskunnallisen tilanteen näköinen. Näin on myös tuoreen Atrian Hyvä Ruoka -lehden kohdalla.
Tuottamassamme sidosryhmäjulkaisussa tartuttiin jälleen ajankohtaisiin, olennaisiin ja vasta pinnalle nousemassa oleviin aiheisiin asiantuntevasti ja rohkeasti. Lehdessä käsiteltiin ravintoloiden ja ammattikeittiöiden tilannetta niin henkilöstöpulan kuin vasta kehitettyjen uusien innovaatioiden näkökulmasta.
Lehti antaa äänen asiakkaille, atrialaisille, sidosryhmille ja ruoka-alan palveluista nauttiville tahoille.
Kysyimme esimerkiksi, minkälainen kokki Elias Kaskinen on? Selvitimme Sydänmerkin merkitystä julkisen puolen ravintoloiden hankintakriteerinä ja sitä, miten ulkona syömisen kulttuuri on muuttunut osaksi kauppamatkaa. Lisäksi paneuduimme siihen, mitä tiloilla tapahtui 10 vuotta sitten, kun tilakohtainen jäljitettävyysmerkintä laitettiin pakkauksiin.
Tutustu: Hyvä Ruoka 2/2022
Lue myös: Hyvää Ruokaa ammattilasen makuun
Kuva: Eero Kokko