Parempi mieli -lehti on hyvin konseptoitu, monipuolisia juttuja sisältävä henkilöstölehti. Näin ProComin OmaMedia-raati kuvasi marraskuussa Atrian henkilöstölehteä.
”Vaivaa on nähty erilaisten juttuaiheiden löytämiseksi ja ryhti pysyy lehden alusta loppuun asti. Siitä välittyy positiivinen yrityskuva ja oikean tekemisen meininki. Lehti “puhuu” lukijalle vaivatta”, raati luonnehtii.
Me Atrian viestintäkumppanina olemme tehneet henkilöstölehteä jo yli 10 vuotta. Lehden konsepti ja visuaalinen ilme uudistettiin viimeksi vuoden 2021 alussa Atrian brändiuudistuksen yhteydessä. Lehden ulkoasun suunnitteli kumppanitoimistomme Marker Creative. ProComin arviossa lehteä kuvattiin Atrian näköiseksi. Tunnelma paremmasta mielestä välittyy visuaalisissa ratkaisuissa.
Atrian sisällä henkilöstölehti on arvioitu lukijakyselyssä kiinnostavaksi ja ajankohtaiseksi. Lukijat myös kokevat, että lehti välittää tietoa, jota he eivät saa muualta. Printtilehti on Atrialle tärkeä sisäisen viestinnän väline, jolla tavoitetaan kaikki työntekijät Suomessa. Myös ne, joita on hankala tavoittaa yhtiön digikanavissa. Reilut 90 prosenttia lukijakyselyyn vastanneista ilmoitti lukevansa lehden ja yli 70 prosenttia vastaajista piti painettua, kotiin jaettavaa lehteä tarpeellisena.
Sitoutunut henkilöstö on Atria-konsernin keskeinen strateginen tavoite. Henkilöstölehti tukee sitoutumista avaamalla yrityksen toimintaa, tavoitteita ja tuloksia mahdollisimman samaistuttavalla tavalla, henkilöstön äänellä. Kun asiat tarinoidaan henkilöstön kautta, Atria osoittaa henkilöstön merkityksen osana yrityksen menestystä.
Roolimme lehden suunnittelussa ja tuotannossa on vahva. Pitkäaikaisena viestintäkumppanina suunnittelemme lehden päälinjat yhdessä lehden päätoimittajan kanssa, tuotamme ison osan sisällöistä ja huolehdimme, että projekti hoituu sovitusti. Ja mikäpä on hoituessa: kyse on lehdestä, josta jokaisen numeron jälkeen tulee parempi mieli!
Lue lisää sisältömarkkinoinnin palveluistamme.