Lähtökohta
Atrian Hyvä Ruoka -media käsittelee ruokaa ja ruokakulttuuria erityisesti ammattilaisnäkökulmasta; vähittäiskauppojen edustajien, ammattikeittiöosaajien ja ruoan tuottajien suulla. Lisäksi riippumattomien asiantuntijoiden näkemykset ruoasta, ruoka-alan tulevaisuudesta sekä kuluttajien tarpeista ja valinnoista ovat oleellinen osa Hyvä Ruoka -lehden sisältöä.
PALVELUMME JA TOTEUTUS
Määrittelimme Atrian asiakkuuksien merkityksellisimmät kohderyhmät sekä ydinviestit ja konseptoimme näille Hyvä Ruoka -monimedian.
Suunnittelemme ja tuotamme sisältöjä yhdessä asiakkaan kanssa Hyvä Ruoka -median kaikkiin kanaviin: printtiin, digiin, someen.
Tuotamme koko lehden suunnittelusta vastajulkaistuun printtilehteen ja sen verkkolehteen. Printtilehti ilmestyy liitteineen kaksi kertaa vuodessa noin 40–50-sivuisena julkaisuna. Huolehdimme myös Hyvä Ruoka -median Näköaloja ruokaan -verkkosivuston säännöllisestä sisällöntuotannosta, projektinhallinnasta ja seurannasta.
Molempien kanavien sisällöt suunnitellaan niin, että niissä tuotettu hyötytieto palvelee Atrian asiakkaita sekä vähittäiskaupassa että foodservice -sektorilla. Samalla sisällöt tukevat Atrian oman viestinnän vuosikelloa. Olemme tehneet tätä jo useiden vuosien ajan.
LOPPUTULOS
Atrian Hyvä Ruoka -media on saavuttanut arvostetun ja vakiintuneen aseman ruoka-alan ammattilaisten keskuudessa. Tämä sidosryhmämedia on avannut näköaloja hyvään suomalaiseen ruokaan asiantuntijan ottein. Se on nostanut esiin merkittäviä ruoka-alan ilmiöitä ja vahvistanut Atrian asemaa yhtenä Suomen johtavana elintarvikealan yrityksenä. Ja ennen muuta: se on lisännyt hedelmällistä vuorovaikutusta Atrian ja sen keskeisimpien sidosryhmien kanssa.
Hyvä Ruoka -pronttijulkaisu on ammattilaisarvioissa arvioitu maamme parhaimmistoon.
Tutustu printtilehteen: Hyvä Ruoka – asiakaslehti 1/2022
Tutustu verkkolehteen: Hyvä Ruoka – Näköaloja suomalaiseen ruokaan
