Tuotamme viiden tamperelaisen toimijan yhteistä 2030-asiakaslehteä, joka jaetaan kaksi kertaa vuodessa yli 200 000 kotitalouteen Tampereella ja sen ympäryskunnissa.
Lehdellä on ollut alusta lähtien aktiiviset verkkosivut. Päätimme julkaisijoiden kanssa tehdä julkaisusta entistä tavoitettavamman ja tuottaa lisäaineistoa verkkoon. Uusimmasta diginumerosta 1/2023 voi lukea printtilehden sisällön mutta myös lehden artikkeleihin liittyvää lisämateriaalia. Muun muassa pääjuttuun liittyvä gallup on nyt videon muodossa. Printtilehden sivumäärää pienentämällä saatiin lisäresursseja verkkoaineiston tekoon.
Monikanavaisuus hyödyttää
Printtijulkaisu tulee kohderyhmänsä luo ilman vastaanottajan omaa aktiivisuutta. Siihen ei digilehti samalla tavalla pysty. Kun printti ja digi toimivat yhdessä, saadaan molempien hyödyt käyttöön.
- Lehden verkkosivujen käyttö lisääntyy, kun artikkelien yhteydessä oleva linkki ohjaa lisäsisällön äärelle verkkoon.
- Lehden aineisto monipuolistuu ja julkaisijat voivat poimia sisältöjä myös omille verkkosivuilleen. Myös someen voidaan nostaa muun muassa kiinnostavia videoita.
Somenostoja varten rakensimme asiakkaillemme somejulkaisukalenterin, joka helpottaa nostamaan oman organisaation asioita esille. Jo aikaisemmin hyväksi havaitsemiamme sisältömarkkinointiekeinoja, kuten vaikuttajamarkkinointia ja digimarkkinointia jatkoimme edelleen.
Viestintätoimistomme tuottaa säännöllisesti monia julkaisuja, joiden konseptoinnista vastaamme myös.
Lue lisää: 2030-lehti kertoo kestävästä kaupunkikehityksestä