Asiakkaamme Atria halusi apua uuden Instagram-kanavan perustamiseen ja liikkeelle laittamiseen. Tavoitteena tällä kanavalla oli työnantajaviestinnän ja eritysesti rekrytointien buustaus, mutta myös yritysviestinnän työkaluna oleminen.
Konseptoimme yhdessä asiakkaan kanssa life@atriafinland -kanavan. Teimme kanavalle visuaalisen suunnitelman ja asiakkaalle hyvin istuvan sisältövalikoiman – kanavan kohderyhmät huomioiden. Ylläpidämme sivua, teemme postaukset ja kampanjanomaisesti myös ostettua mainontaa.
Puolessa vuodessa se on saavuttanut Atrian yritysviestinnän valikoimassa vahvan aseman.
Life@atriafinland on tavoittanut onnistuneesti kohderyhmänsä ihmisiä. Kanava on myös herättänyt kiinnostusta sijoittajissa. Puolessa vuodessa se on saavuttanut Atrian yritysviestinnän valikoimassa vahvan aseman.
Ehkä tärkeimpänä asiakasyhteistyön tuloksena on se, että aina suunnittelusta toteutukseen kanavan sisällöt on tehty ihmiset edellä. Hyvin erilaisissa työtehtävissä työskentelevät ihmiset ovat äänessä kanavalla. Life@atriafinland kuvaakin kiinnostavasti aitoa elämää Atrialla.
Tutustu referenssiimme: Insta istuu työnantajaviestintään ja siitä tykkäävät myös sijoittajat