Teemme vaikuttavaa viestintää. Sen lähtökohtana on asiakkaan tavoitteiden ja sidosryhmien toiveiden kuunteleminen ja ymmärtäminen.
Palvelumme siivittävät asiakkaidemme toimintaa, mainetta ja brändiä niin isossa kuin pienessäkin muutoksessa. Ja ne ovat järkivalinta ihan tavan tekemisessä.
Tutustu tuotteisiimme
Laadimme kokonaisvaltaisen viestinnän strategian tai suunnittelemme yksittäisen kampanjan. Valitsemme tarpeita vastaavat kanavat ja autamme kohdentamaan viestin oikealle yleisölle.
- Viestintästrategiat
- Viestinnän konsultointi
- Sisältöjen konseptointi
- Monikanavaviestintä
- Projektinhallinta
Teemme vaikuttavaa viestintää kaikissa kanavissa.
- Verkkosivujen sisällöntuotanto ja tekninen toteutus
- Sosiaalinen media
- Tiedotteet
- Artikkelit
- Blogit
- Uutiskirjeet
- Asiakas- ja henkilöstölehdet
- Vuosikertomukset ja raportit
Puemme viestin visuaaliseen muotoon.
- Graafinen suunnittelu
- Yritysilmeet
- Videot
- Grafiikat
- Valokuvaus
- Infograafit
Olemme apuna yhteydenpidossa sidosryhmiin ja mediaan. Keräämme palautetta ja mittaamme viestinnän tehokkuutta.
- Mediasuhteet
- Tiedotustilaisuudet
- Palautekyselyt
- Viestinnän seuranta ja analytiikka
KETÄPÄ EI TULEVAISUUS KIINNOSTAISI?
Mitä johdonmukaisemmin ja avoimemmin yritys viestii vastuullisesta toiminnastaan, sitä selkeämpi käsitys sidosryhmillä on sen tulevaisuuden toimintaedellytyksistä.
LAADUKAS PROJEKTI VIESTII LAADUKKAASTI
Kun hankkeessa on paljon toimijoita ja se ylittää useita organisaatiorajoja ja -tasoja, onnistunut lopputulos edellyttää erinomaista johtamista. Sen keskeinen väline on oikein resursoitu viestintä ja vuorovaikutus.
HYVÄ TARINA
INNOSTAA
Selkeällä strategialla ja sen viestinnällä on iso rooli yrityksen arvonluonnissa. Yrityksen kaikki sidosryhmät arvostavat uskottavaa, helposti avautuvaa ja innostavaa tarinaa.
JOS KAIPAAT ARVOSTUSTA, ARVOSTA
Olipa palvelun tai tuotteen kohderyhmä ja media mikä tahansa, sisältö ratkaisee vaikuttavuuden. Kun mediasisältö hyödyttää ja arvostaa vastaanottajaa, hän arvostaa sen lähettäjää.
ONKO TÄLLÄ OIKEASTI MERKITYSTÄ?
Yrityksen yhteiskunnallinen markkinointi ottaa kantaa muutostarpeeseen ja tarkentaa yrityksen roolin muutoksessa. Tämä täydentää vastuullisen yrityksen kaupallista markkinointia.
HYVÄ KELLO KUULUU ULOS JA SISÄLLE
Hyvällä työnantajaviestinnällä on oleellinen vaikutus yrityksen työnantajamielikuvaan, ulkoiseen ja sisäiseen. Osaava työnantajaviestintä näkyy paitsi rekrytointien onnistumisena myös mainetutkimuksissa.