Lähtökohta
Yritysten odotetaan osallistuvan avoimesti ja rohkeasti myös yhteiskunnalliseen keskusteluun. Kuluttajien tietoisuus ruoan turvallisuudesta kasvaa, samoin vaatimukset. Ruoka on yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä, ei vähiten kansainvälisen lihantuotannon herättämän keskustelun takia. Atria argumentoi vahvasti suomalaisen, puhtaan, antibioottivapaan elintarviketuotannon puolesta. Maailman puhtain ruoka syntyy ketjussa, jossa ympäristöllä, suomalaisella alkutuotannolla, elintarviketeollisuudella, kaupalla ja ravintoloilla on oleellinen rooli.
Palvelumme
Integroimme strategia- ja vastuunäkökulman osaksi Atrian markkinointiviestintää. Rajasimme argumentaation ja teeman, kiteytimme ydinviestit ja valitsimme kärjet kullekin kohderyhmälle.
Toteutus
Suunnittelimme ja toteutimme sisällöt Atrian omiin ja ostettuihin medioihin. Versioimme ja visualisoimme sisällöt ja kärjet digi- sekä printtikanaviin ja koostimme organisaatiolle ydinviestit kokoavat Q&A-materiaalit. Mittasimme ja ohjasimme viestinnän toimenpiteitä. Vastasimme myös käytännön toimenpiteiden ja resurssien koordinoinnista. Ostetun median kampanjoinnissa toimimme kiinteässä yhteistyössä asiakkaamme bränditoimiston kanssa.
Lopputulos
Atria toi tuloksellisesti puhtaan ruoantuotannon merkityksen yhteiskunnallisen keskustelun ytimeen.
Tutustu: atria.fi/maailmanpuhtain