Hyvin suunniteltu sisällöntuotanto kulkee käsi kädessä aktiivisen seurannan kanssa.
Haemme hoksaavaa viestinnän ammattilaista, jota innostaa puhdas suomalainen ruoka. Teemme alan viestintää koko ruokaketjussa – pellolta pöytään. Päätehtäväsi on monikanavainen sisällöntuotanto.
Tuottamamme Atrian vuosikertomus kertoo, kuinka varmat askelmerkit toimivat hankalissakin olosuhteissa: kansainvälinen ruokatalo kasvoi kannattavasti kaikilla markkinoillaan.
Vaikka vuosikertomus on aina katsaus menneestä vuodesta, se voi valottaa myös tulevaisuutta. Näin tekee Tampereen Sähkölaitos tuottamassamme kertomuksessa.
Tuoreessa 2030-lehdessä pureudumme kestävän kaupunkikehityksen teemoihin niin yksilöiden kuin isompien infrahankkeiden tasolla.
Yritysvastuuraportti kytkee vastuullisuustavoitteisiin paljon tietoa yrityksen eri toiminnoista ja tavasta tehdä työtä.
”Tärkeintä vastuullisuusviestinnässä on se, että ylipäätään viestii; kerrot aktiivisesti ja avoimesti niistä teoista, tuloksista ja vaikutuksista, jotka ovat olennaisia nimenomaan sinun yrityksesi vastuullisuudelle.”
Asiakkaamme halusi apua uuden Instagram-kanavan perustamiseen ja liikkeelle laittamiseen. Konseptoimme yhdessä life@atriafinlandin – onnistuneesti ja ihmiset edellä.
Vuoden ensimmäinen Hyvä Ruoka tarjoili monipuolisen lukupaketin ajankohtaisia keskustelunaiheita ruoan ja ruokakulttuurin keskiössä.
Yhteistyö ETT ry:n kanssa on vienyt meidät entistä lähemmäs sitä konkreettista työtä, mitä suomalaisessa ruokaketjussa tehdään elintarvikkeiden turvallisuuden ja eläinten hyvinvoinnin eteen.
Henkilöstölehden missiona voi olla ainoastaan: Olla tarpeellinen. Parhaimmillaan lehti välittää tietoa, jota ei saa muualta. Atrian Parempi mieli -lehti sai ProComin OmaMedia-raadilta positiivisen palautteen.
On aika rauhoittua hetkeksi ja latautua vuoteen 2022. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.
Tarja Lindfors (FM) aloitti Selanderilla viestintäharjoittelijana marraskuussa 2021. Hän on päässyt saman tien työn imuun.
Haemme joukkoomme harjoittelijaa ensisijaisesti sisällöntuotantoon.
Yhteistyö Atria Alkutuotannon kanssa on vienyt meidät entistä syvemmälle suomalaiseen ruokaketjuun. Teemme viestintää koko ruokaketjun mitalla: pellolta pöytään.
Tuottamamme Atrian vuosikertomus kertoo, kuinka Atrian Terveeksi Kasvuksi nimetty strategia toimi vuonna 2020 nimensä mukaisesti: kasvu ja kannattavuus kehittyivät erinomaisesti.
Hailuodon kiinteä yhteys toteutetaan allianssimallilla, jonka kaikki osapuolet työskentelevät yhdessä organisaatiorajojen yli parhaan lopputuloksen toteuttamiseksi.
Viestinnän kanavana uutiskirje on mitä mainioin. Vastaanottaja saa viestit kompaktissa muodossa ja suoraan omaan sähköpostiin tarjoiltuna.
Poikkeustilanne nosti kotimaisen ruoantuotannon keskiöön.
Kun henkilöstölehti tarjoaa aiheita, joita ei voi lukea muualta ja sisältö on ajankohtainen, se myös koetaan tarpeelliseksi.
Tiimimme hakee hoksaavaa viestinnän ammattilaista, jota innostaa puhdas suomalainen ruoka ja sen tuottaminen.
Viestintätoimisto Selander & Co. on valinnut liikkeenjohdon ammattilaisen Heikki Nuutilan hallitukseensa.
Uudistimme Tampereen Sähkölaitoksen vuosikertomuksen tukemaan entistä vahvemmin yhtiön tavoitteita ja tehtävää.
Urotekoja hiilineutraalin Tampereen kaupunkiseudun hyväksi, arkista hyötytietoa ja hyviä fiiliksiä. Lue 2030-lehti verkossa!
Yritysvideo avaa vesihuollon prosessia ja tukee Kouvolan Veden yrityskuvaa varmana ja osaavana toimijana.
Mari-Anne täydentää viestintätoimiston jo ennestään vahvaa hankeviestinnän osaamista.
Veden hinta -kampanja herätti innostunutta pöhinää kesän aikana Kouvolassa. Se näkyi niin leffateatterissa, ostoskeskuksessa kuin mediassakin.
Jatkamme uudella puitesopimuksella merkittävien väyläprojektien viestintää Väyläviraston viestintäkumppanina.
Atrian yritysvastuuraportti 2018 havainnollistaa, kuinka yhtiön toiminta vastaa sidosryhmien odotuksiin. Ensimmäinen raportti tehtiin vuonna 2009.
Tuottamamme Atrian vuosikertomus kertoo selkeän strategian onnistuneen tarinan napakasti kiteytettynä vuodelta 2018.
Hailuodon kiinteä yhteys toteutetaan Private Public Partnership-mallilla. Se vaatii toimijoiden sujuvaa yhteistyötä ja laadukasta viestintää.
Verkkolähetyksenä lähetetty Mitä ja miten syömme tulevaisuudessa -paneelikeskustelu toteutettiin Atrialle kokonaispalveluna.
2030 on lehti Tampereen kaupunkiseudun asukkaalle, joka arvostaa kestävää, toimivaa arkea – nyt ja tulevaisuudessa.
Tuotimme Atrian rekrykampanjan uusien työnjohtajien ja trainee-koulutettavien hakemiseksi yhtiön tuotantoon.
Ramboll CM vauhdittaa Kouvolan RRT -projektissaan kilpailukykyistä raideyhteyttä Pohjois-Euroopan ja Aasian väliseen konttiliikenteeseen.
Liikenneviraston infrahankkeet kiinnostavat, mutta työmaat ovat aidattuja ja ulkopuolisilta kiellettyjä. Hankkeista täytyy kertoa ja saada tietoa.
Aurinkopaneelit. Ne tönöttävät maassa tai katolla ja keräävät sähköä. Miten niistä voi viestiä kiinnostavasti?
Pitkäjänteinen sijoittajaviestintä toi yhteistyökumppanillemme Atrialle hopeaa Parhaat sijoittajasivut -kilpailussa.
Liikennevirasto tukee vaikuttavalla viestinnällä merkittävien hankkeiden toimintaa viestii niistä ennakoiden loppukäyttäjille.
Atrian Terve Kasvu -strategia toimi hyvin vuonna 2017: yhtiön kasvu ja kannattavuus kehittyivät mallikkaasti.
Destia avaa vuosikertomuksessaan, kuinka se toteuttaa kestävästi toimivampaa maailmaa.
Atrian tuorein vastuullisuusraportti on entistä kattavampi kuvaus Atrian hyvästä ruoasta.
Osana Atrian #maailmanpuhtain -viestintää toteutimme Suomen ensimmäisen Possuliven nurmolaiselta sikatilalta.