Saimme olla Atrian kumppani yritysvastuuraportin teossa jo 14. kertaa. Raportti tiivistää vuoden aikana tehdyn vastuullisuustyön.
Hyvät askelmerkit osuvat kohdilleen hankalassakin markkinatilanteessa: 120 vuoden ikään ehtinyt kansainvälinen ruokatalo kasvoi kannattavasti kaikilla markkinoillaan.
Laatumielikuva rakentuu hitaasti mutta kestää aikaa, eikä sitä pieni pölykerros vaurioita.
Päätimme 2030-lehden julkaisijoiden kanssa tehdä julkaisusta entistä tavoitettavamman ja tuottaa lisäaineistoa verkkoon.
Olemme solmineet uuden viestintäpalveluiden puitesopimuksen Väyläviraston kanssa. Jatkamme viestintäkumppanina Väylän hankkeissa myös vuosina 2023–2027.
Kevään asiakas- ja sidosryhmäjulkaisu Hyvä Ruoka käsittelee suomalaista, maailman parhainta ruokaturvaa.
Syksyllä saimme 2030-lehden pääkirjoittajataholta pyynnön: Tuottakaa lehti, joka aktivoi Tampereen seudun asukkaita biojätteen lajitteluun.
Asiakaslehti Hyvä Ruoka tarttuu ajankohtaisiin aiheisiin asiantuntevasti. Lehdessä on käsitelty ravintoloiden ja ammattikeittiöiden tilannetta.
Haemme joukkoomme yhtä tai kahta hoksaavaa viestinnän ammattilaista tekemään laaja-alaista sisällöntuotantoa elintarvike- ja infra-alan asiakkaillemme.
Sustainability by Atria People -konsepti kertoo vastuullisuudesta, eli todellisista teoista, joita tekevät atrialaiset ihmiset.
Hyvin suunniteltu sisällöntuotanto kulkee käsi kädessä aktiivisen seurannan kanssa.
Tuottamamme Atrian vuosikertomus kertoo, kuinka varmat askelmerkit toimivat hankalissakin olosuhteissa: kansainvälinen ruokatalo kasvoi kannattavasti kaikilla markkinoillaan.
Vaikka vuosikertomus on aina katsaus menneestä vuodesta, se voi valottaa myös tulevaisuutta. Näin tekee Tampereen Sähkölaitos tuottamassamme kertomuksessa.
Tuoreessa 2030-lehdessä pureudumme kestävän kaupunkikehityksen teemoihin niin yksilöiden kuin isompien infrahankkeiden tasolla.
Yritysvastuuraportti kytkee vastuullisuustavoitteisiin paljon tietoa yrityksen eri toiminnoista ja tavasta tehdä työtä.
”Tärkeintä vastuullisuusviestinnässä on se, että ylipäätään viestii; kerrot aktiivisesti ja avoimesti niistä teoista, tuloksista ja vaikutuksista, jotka ovat olennaisia nimenomaan sinun yrityksesi vastuullisuudelle.”
Asiakkaamme halusi apua uuden Instagram-kanavan perustamiseen ja liikkeelle laittamiseen. Konseptoimme yhdessä life@atriafinlandin – onnistuneesti ja ihmiset edellä.
Vuoden ensimmäinen Hyvä Ruoka tarjoili monipuolisen lukupaketin ajankohtaisia keskustelunaiheita ruoan ja ruokakulttuurin keskiössä.
Yhteistyö ETT ry:n kanssa on vienyt meidät entistä lähemmäs sitä konkreettista työtä, mitä suomalaisessa ruokaketjussa tehdään elintarvikkeiden turvallisuuden ja eläinten hyvinvoinnin eteen.
Henkilöstölehden missiona voi olla ainoastaan: Olla tarpeellinen. Parhaimmillaan lehti välittää tietoa, jota ei saa muualta. Atrian Parempi mieli -lehti sai ProComin OmaMedia-raadilta positiivisen palautteen.
Yhteistyö Atria Alkutuotannon kanssa on vienyt meidät entistä syvemmälle suomalaiseen ruokaketjuun. Teemme viestintää koko ruokaketjun mitalla: pellolta pöytään.
Hailuodon kiinteä yhteys toteutetaan allianssimallilla, jonka kaikki osapuolet työskentelevät yhdessä organisaatiorajojen yli parhaan lopputuloksen toteuttamiseksi.
Viestinnän kanavana uutiskirje on mitä mainioin. Vastaanottaja saa viestit kompaktissa muodossa ja suoraan omaan sähköpostiin tarjoiltuna.
Poikkeustilanne nosti kotimaisen ruoantuotannon keskiöön.
Kun henkilöstölehti tarjoaa aiheita, joita ei voi lukea muualta ja sisältö on ajankohtainen, se myös koetaan tarpeelliseksi.
Viestintätoimisto Selander & Co. on valinnut liikkeenjohdon ammattilaisen Heikki Nuutilan hallitukseensa.
Uudistimme Tampereen Sähkölaitoksen vuosikertomuksen tukemaan entistä vahvemmin yhtiön tavoitteita ja tehtävää.
Urotekoja hiilineutraalin Tampereen kaupunkiseudun hyväksi, arkista hyötytietoa ja hyviä fiiliksiä. Lue 2030-lehti verkossa!
Yritysvideo avaa vesihuollon prosessia ja tukee Kouvolan Veden yrityskuvaa varmana ja osaavana toimijana.
Veden hinta -kampanja herätti innostunutta pöhinää kesän aikana Kouvolassa. Se näkyi niin leffateatterissa, ostoskeskuksessa kuin mediassakin.
Jatkamme uudella puitesopimuksella merkittävien väyläprojektien viestintää Väyläviraston viestintäkumppanina.
Atrian yritysvastuuraportti 2018 havainnollistaa, kuinka yhtiön toiminta vastaa sidosryhmien odotuksiin. Ensimmäinen raportti tehtiin vuonna 2009.
Tuottamamme Atrian vuosikertomus kertoo selkeän strategian onnistuneen tarinan napakasti kiteytettynä vuodelta 2018.
Hailuodon kiinteä yhteys toteutetaan Private Public Partnership-mallilla. Se vaatii toimijoiden sujuvaa yhteistyötä ja laadukasta viestintää.
Verkkolähetyksenä lähetetty Mitä ja miten syömme tulevaisuudessa -paneelikeskustelu toteutettiin Atrialle kokonaispalveluna.
2030 on lehti Tampereen kaupunkiseudun asukkaalle, joka arvostaa kestävää, toimivaa arkea – nyt ja tulevaisuudessa.
Tuotimme Atrian rekrykampanjan uusien työnjohtajien ja trainee-koulutettavien hakemiseksi yhtiön tuotantoon.
Ramboll CM vauhdittaa Kouvolan RRT -projektissaan kilpailukykyistä raideyhteyttä Pohjois-Euroopan ja Aasian väliseen konttiliikenteeseen.
Liikenneviraston infrahankkeet kiinnostavat, mutta työmaat ovat aidattuja ja ulkopuolisilta kiellettyjä. Hankkeista täytyy kertoa ja saada tietoa.
Aurinkopaneelit. Ne tönöttävät maassa tai katolla ja keräävät sähköä. Miten niistä voi viestiä kiinnostavasti?
Pitkäjänteinen sijoittajaviestintä toi yhteistyökumppanillemme Atrialle hopeaa Parhaat sijoittajasivut -kilpailussa.
Liikennevirasto tukee vaikuttavalla viestinnällä merkittävien hankkeiden toimintaa viestii niistä ennakoiden loppukäyttäjille.
Atrian Terve Kasvu -strategia toimi hyvin vuonna 2017: yhtiön kasvu ja kannattavuus kehittyivät mallikkaasti.
Destia avaa vuosikertomuksessaan, kuinka se toteuttaa kestävästi toimivampaa maailmaa.
Atrian tuorein vastuullisuusraportti on entistä kattavampi kuvaus Atrian hyvästä ruoasta.
Osana Atrian #maailmanpuhtain -viestintää toteutimme Suomen ensimmäisen Possuliven nurmolaiselta sikatilalta.