Lähtökohta
Kouvolan Vesi tarjoaa asiakkailleen raikkaan, laadukkaan veden lisäksi myös hyödyllistä ja kiinnostavaa veteen liittyvää tietoa monissa eri kanavissa. Kuten monilla muillakin toimialoilla, myös vesitoimialalla vastuu ihmisistä ja ympäristöstä on noussut aiempaa vahvempaan rooliin – kestävästi ja toimintavarmasti hyvin hoidetusta työstä on syytä myös viestiä.
Palvelumme
Suunnittelemme ja toteutamme Kouvolan Veden viestintää sen strategisena ja operatiivisena kumppanina, ulkoistettuna viestintäpalveluna.
Toteutus
Kouvolan Veden viestintää ohjaa tekemämme, yhtiön liiketoimintaa tukeva viestintäsuunnitelma. Sen pohjalta viestintää toteutetaan kaikille olennaisille sidosryhmille: henkilöasiakkaille, suur- ja teollisuusasiakkaille, isännöitsijöille, vesiosuuskunnille, henkilöstölle, medialle, poliittisille päättäjille ja yhteistyökumppaneille – unohtamatta tietenkään yhtiön omistajia eli kaupunkiorganisaatiota.
Suunnittelemme ja toteutamme yhtiön viestintää päivittäistasolla ja erilaisten kampanjoiden muodossa niin yhtiön omiin kuin ansaittuihin ja ostettuihin kanaviin. Näitä ovat muun muassa tuottamamme asiakaslehti Vesilähde, Kouvolan Veden verkkosivusto ja vuosikertomus. Tuotamme myös esimerkiksi mediatiedotteita, lehti-ilmoituksia ja videoita sekä osallistumme yhtiön sisäisen viestinnän kehittämiseen.
Osa kumppanuuttamme on viestinnän tulosten seuranta ja arviointi, jonka tärkeimpänä konkreettisena mittarina toimii puolueeton asiakastyytyväisyystutkimus, veden laatumittausjärjestelmä WACSI.
Lopputulos
Asiakaslähtöinen, avoin vuorovaikutus, joka tukee luontevasti vesilaitoksen toimintavarmaa, vastuullista toimintaa.
Tutustu:
kouvolanvesi.fi
Asiakaslehti Vesilähde