LÄHTÖKOHTA
Atria käynnisti syyskuun 2018 alussa rekrytointikampanjan uusien työnjohtajien ja trainee-koulutettavien hakemiseksi yhtiön tuotantoon. Tavoitteena oli tavoittaa parhaat hakijat ympäri Suomen sekä vahvistaa Atrian työnantajakuvaa Suomen johtavana ruokatalona. Lisäksi kampanjalla tehtiin näkyväksi Atrian strategiaa.
PALVELUMME
Suunnittelimme ja toteutimme Atrian rekrytointikampanjan osana yhtiön työnantajaviestintää. Kampanjan teemana oli koko Atrian työnantajaviestinnän pääviesti: Työ, josta saa paremman mielen.
TOTEUTUS
Syyskuun alussa käyntiin pyörähtäneen kampanjan tukijalaksi suunniteltiin landing page, johon koottiin taustatietoa ja atrialaisten näkemyksiä Atriasta työnantajana sekä selkeää informaatiota rekrytointiprosessista. Lisäksi trainee-kampanjasivulle kerättiin tietoa erityisesti trainee-paikan hakijoita varten.
Rekrytointikampanja kesti kuukauden ja sitä tuki monikanavainen viestintä lehti-ilmoittelusta sponsoroituun LinkedIn-päivitykseen. Monipuoliset materiaalit ilmensivät sekä työn konkreettista puolta että atrialaista osaamista ja edelläkävijyyttä, unohtamatta tuotantotyön tulevaisuuden näkymiä.
LOPPUTULOS
Kampanja toi 55 prosenttia lisää liikennettä Atrian Työnantaja-sivuille ja, mikä tärkeintä, huomattavan määrän erittäin lupaavia hakemuksia. Samalla Atrian hyvä työnantajakuva vahvistui entisestään.